Training - Comunicare Asertivă și Empatică

Dorești să comunici eficient cu cei din jurul tău? Daca da, înscrie-te!

De ce este importantă comunicarea asertivă și empatică ?

Scopul trainingului:

  • dezvoltarea cunoștințelor teoretice si practice, a abilităților și atitudinii în comunicarea interpersonală profesională cu colegii/clienții, pentru o relație pe termen lung și fidelizare.
  • Acest program se adresează tuturor celor care doresc să comunice eficient cu cei din jur: șefi și subalterni, colegi și clienți, prieteni și adversari.

Teme abordate la conferinta

    • Arta și procesul comunicării
    • Ascultarea activă . Puterea întrebărilor
    • Comunicare asertivă. Managementul conflictului
    • Comunicare empatică. Puterea emoțiilor în comunicare
    • Cuvinte magice, cuvinte tragice

Teme abordate la webinar (2 teme)

  • Tehnici de vânzare – trainer Thomas Kraus
  • Rolul coaching-ului în comunicare- trainer Tiberius Budulea

Traineri:

Thomas Kraus

Thomas este consilier judetean al județului Sibiu, antreprenor social și trainer cu expertiză în comunicare. Născut în Medias, județul Sibiu, într-o familie dedicată ajutorării celor nevoiași. A studiat in doua orase, (Sibiu si Marburg) unde a desfășurat de-a lungul anilor diverse proiecte în domeniul dezvoltării personale si formării spirituale. În perioada formării profesionale a urmat mai multe specializari la Universitatea Lucian Blaga din Sibiu si la Universitatea Philipps din Marburg (Germania). Timp de trei ani a fost trainer de comunicare, consultant pentru leadership organizațional la EON Germania și event manager la Heartbeats Festival și la alte organizații. De asemenea a fost consilier pentru Vice-Premierul României. 

Tiberius Budulea

Tiberius este un consultant la Trend Counsult Group București cu experiență de peste 18 ani în proiectele legate de coaching, management, sales și negotiaton. Lucrează cu echipele de management pentru creșterea eficacității proceselor de Performance-Management și Leadership. Este coach și advisor pentru un număr mare de manageri din compani financiare, automotive și IT. Pe lângă job, a inițiat mai multe campanii de CSR cu proiecte pornite din pasiune, livrând pro-bono seminarii de dezvoltare personală pentru elevi și studenți. Casatorit, doi copii.

De ce să participi la training?

  • Pentru a înțelege de ce motivele pentru care deținerea abilitații de a comunica bine ne ajută să ne atingem țelurile
  • Pentru a ști cum sa structurăm discuția pe care o avem cu cineva astfel încât să-i captăm atenția și să-i menținem  interesul pe întreg parcursul ei
  • Pentru a ști cum să empatizăm cu interlocutorul
  • Pentru a descoperi cum putem transmite mai multe printr-un moment de tăcere decât prin vorbire
  • Să aflăm cum putem influența rezultatul unei întâlniri prin folosirea unui limbaj adecvat
  • Pentru a afla tehnici de vânzare eficiente
  • Ca să cunoaștem componentele comunicării interpersonale profesionale
  • Pentru a putea interpreta mesajele date de limbajul trupului, atât ale clienților/ pacienților, colegilor cât și pe cele proprii
  • Pentru a putea interpreta mesajele date de inflexiunile vocii și metalimbaj – clișee verbale, cu aspecte pozitive și negative – ce este de folosit și ce este de eliminat din vorbire
  • Să cunoaștem cum putem construi legături durabile cu semenii noștri.
  • să știm cum să ne adaptăm la modul de comunicare al celorlalți
  •  

Program

Vineri

23 Iunie

  • 15.00-17.30 Înregistrarea participanților

  • 18.00 Masa de seară

  • 19.30-21.00 Arta și procesul comunicării

Sâmbătă

24 Iunie

  • 8.30 Mic dejun

  • 9.30-11.00 Ascultarea activă. Puterea întrebărilor

  • 11.00-11.30 Pauza

  • 11.30-11.45 Prezentare ILP

  • 45-13.15 Comunicare empatică. Puterea emoțiilor în comunicare
  • 13.15  Masa de prânz

  • 16.00-17.30 Team building. Program outdoor sau indoor (dacă plouă)

  • 18.00 Cină 

  • 19.00- 21.00 Cuvinte magice, cuvinte tragice

Duminică

25 Iunie

  • 8.30 Micul Dejun

  • 9.30-11.00 Comunicare asertivă.

  • 11.00-11.30 Pauza de cafea

  • 11.30-13.00 Managementul conflictului

  • 13.00 Masa de prânz

  • 14.00 Eliberarea camerelor/plecare.

Centrul de Leadership Alpiniș

Este situat în zona montană (Păltiniș), având o suprafață de 12 ha,  o clădire modernă de conferințe finalizată in 2022, cu o sală de mese și o sală de conferințe cu capacitatea de 100 de persoane, alte două săli mai mici de seminar și 22 de camere de cazare.

Detalii plată

Preț

  • 750 lei, cazare în cameră dublă
  • 950 lei cazare single
  • Grup de minim 4 persoane 700 lei
  • grup de minim 8 persoane 650 lei
  • Plata se va face după ce primiți emailul de confirmare. Detaliile de plată le veți găsi în emailul de confirmare

Prețul include:

  • 2 nopți de cazare
  • 2 meniuri complete,
  • 2 webinarii
  • 2 ședințe de coaching

Ultima data de înregistrare

  • 15 Iunie
  • Early birds, până pe 1 Iunie, preț 700 lei

Formular de înscriere

Numele întreg*

Firma din care fac parte

Email*

Telefon*

Orașul de proveniență*

Particip cu soția / soțul (Dacă da, scrieți numele partenerului)*

Telefon partener*

Email partener*

Firma unde lucrez

Rolul meu în firmă

Preferință coleg de cameră

Observații (legate de mese, cazare, etc.)

Contact