Modelarea unui leadership altruist

Conferința pentru oameni de afaceri

Despre Eveniment

În cadrul acestei conferințe Wouter ne va prezenta un model de leadership altruist. El ne propune o călătorie de la o afacere în care scopul primordial este de a face bani, la o afacere care are un scop mult mai măreț, legat de eternitate și Împărăția lui Dumnezeu. O astfel de afacere devine o binecuvântare pentru parteneri, angajați, clienți și este profitabilă în același timp. Mesajele de la această conferință sunt bazate pe cartea “Antreprenorul din Ierusalim” a cărui autor este însuși Wouter Droppers.

Institutul de Leadership Păltiniș va avea trei faze:

Leading self
Conducerea propriei persoane

Leading Teams

Conducerea echipelor

Leading organizations

Conducerea organizațiilor

Despre Wouter

Wouter Droppers are o experiență în lumea afacerilor internaționale de peste 30 de ani. El sprijină și încurajează antreprenori și tineri profesioniști din toată Europa. A ocupat funcția de președinte la mai multe companii din sectorul auto și în prezent este directorul Europartners, o mișcare internațională adresată liderilor creștini din afaceri.

Pe lângă experiența în business, Wouter a studiat și teologia. Oamenii îl caută pe Wouter pentru vasta sa experiență în afaceri, înțelepciunea și abordarea sa foarte practică. Wouter este căsătorit, are doi copii și locuiește în Olanda.

Missio Link International

Fundația Missio Link Internațional (MLI) activează în Romania din 2001, având o experiență bogată în formarea de lideri cu valori creștine și dezvoltarea de echipe eficient, atât pentru programele de leadership și misiune ale bisericii, cât și pentru proiecte sociale. Prin acest proiect nou Missio Link International dorește să ajute la infuzarea valorilor creștine în viața liderilor din piața muncii și din societate.

Program

Vineri

21 Octombrie

 

  • 14.00-17.00 Sosire și cazare
  • 18.00 – 19.00 Cina
  • 19.00-21.00 Program
  • Networking
  • Sesiunea 1. Conducerea propriei persoane, baza pentru destinul tău. 

Sâmbătă

22 Octombrie

  • Mic dejun
  • 9.00 – 13.00 – program în sală
  • Sesiunea 2. O perspectivă biblică asupra afacerii și modele de colaborare  
  • Pauză de cafea
  • Prezentarea Institutului de Leadership. 
  • Prezentare, expunere, feedback
  • 13.00 Prânz
  • 14.00 – 17.00 Timp liber / activități opționale outdoor/
  • 17.00 – 18.30 Team building
  • 18.30 – 21.00 Cina- barbeque-Networking

Duminică

23 Octombrie

  • Mic dejun
  • 9.00-13.00 Program în sală
  • Sesiunea 4.  Importanța dragostei în afacere: față de propria persoană, față de angajați, față de clienți și față de parteneri
  • Pauza de cafea
  • Sesiunea 5. Secretele rezilienței și a unei afaceri pe termen lung
  • Impresii, următorii pași
  • 13.00 Masa de prânz
  • 14.00 Plecarea
  •  
  •  

Centrul de conferințe

Detalii plată

Preț promoțional conferință: 450 lei (cazare în cameră twin, mese și seminarii)

Plata se va face prin transfer bancar după ce primiți prin email confirmarea înscrierii la conferință și datele de cont. Se va achita un avans de 200 lei (sau suma integrală). Avansul nu va putea fi restituit în cazul în care se anulează participarea la conferință. Restul sumei se poate achita tot prin transfer bancar sau cash, în ziua sosirii la locație.

Formular de înscriere

Numele întreg*

Firma din care fac parte

Email*

Rolul meu în firmă

Telefon*

Particip cu șoția / șoțul (Dacă da, scrieți numele partenerului)*

Orașul de proveniență*

Preferință coleg de cameră

Observații (legate de mese, cazare, etc.)

Aveți nevoie de traducere din limba engleză?

Contact