Managementul de Proiect

Este timpul să iți dezvolți abilitățile de a administra și a duce la bun sfârșit proiectele în care ești implicat. Inscrie-te!

De ce să participi la acest training?

Drumul de la o idee bună până la implementarea acesteia este adeseori lung, imprevizibil și cu obstacole, fie că este vorba de „acasă” sau „la servici”!

  • Ești preocupat de un proiect de renovare a casei?
  • Vrei să începi un proiect personal?
  • Ai în plan o acțiune de voluntariat?
  • Ești copleșit de proiectele de la servici sau din viața profesională?

Dacă vrei să îți dezvolți abilitățile de a administra și de a duce la bun sfârșit proiectele în care ești implicat, te invităm la programul MANAGEMENTUL DE PROIECT.

 

În plus, te vei bucura de:

  • o locație excelentă (în mijlocul naturii)
  • de mâncare gătită cu dragoste (ca la mama acasă)
  • de oameni minunați veniți din toată țara
  • de o echipă organizatoare dispusă să îți îndeplinească așteptările

Trainer:

Adrian Hudulin

Adrian (n. 1974) a avut ocazia să lucreze în mediul corporatist 18 ani, din care 15 ani în roluri de conducere, în instituții financiar-bancare multi-naționale ABN AMRO Bank si Royal Bank of Scotland (1998 – 2012), dar și pentru o reprezentantă a instituțiilor medii cu capital romanesc, Banca Comercială Carpatica (2013 – 2016).

Începând cu 2016, Adrian si-a concentrat eforturile către împărtășirea cunoștințelor și a experienței în afaceri la o scara mai largă, cu obiectivul de a sprijini oamenii și organizațiile să facă schimbări, atât ca antreprenor, cât și în calitate de colaborator al firmelor de consultanță și training QUALIANS și PROCUSTOMER.

Activitatea lui Adrian este consilierea clienților, construirea programelor de transformare si facilitarea de atelierelor de lucru focalizate pe provocările reale ale participanților și dezvoltarea abilităților de rezolvare ale acestora.

adrian.hudulin@train2excellence.ro
www.train2excellence.ro
https://www.linkedin.com/in/adrian-hudulin-525b4015/

E timpul să investeți în dezvoltarea ta ca manager de proiect

TEME ABORDATE ÎN WORKSHOPURI

Sesiunea 1: Introducere

  • Prezentarea programului și a participanților;
  • Definiția proiectului: ce este și ce nu este un proiect?
  • Alegerea proiectelor de lucru;
  • Rezultatele proiectului: ce ne dorim să obținem la finalul derulării unui proiect?
  • Constrângerile și factorii care limitează obținerea rezultatelor.

Sesiunea 2: Ce este Managementul de proiect?

  • Cum administrăm un proiect: managementul de proiect;
  • Componentele principale ale unui proiect;
  • Fazele administrării proiectului: inițierea, planificarea, execuția, monitorizarea și finalizarea.

Sesiunea 3: Inițierea proiectului

  • Motivația inițierii unui proiect;
  • Elementele importante pentru aprobare și alocarea resurselor (carta proiectului): obiectivul, durata, bugetul, resursele necesare, etc.
  • Definirea conținutului proiectului.

Sesiunea 4: Planificarea proiectului

  • Managementul celor implicați sau afectați de proiect (părțile interesate, eng. stakeholders);
  • Planificarea proiectului: succesiunea și durata activităților (Ce? Când?). Graficul Gantt;
  • Construirea echipei de proiect;
  • Responsabilitățile echipei de proiect (Cine?).

Sesiunea 5: Execuția proiectului

  • Derularea activităților proiectului;
  • Actualizarea regulată a programului de execuție;
  • Relația cu părțile interesate;
  • Planul de comunicare.

Sesiunea 6: Finalizarea proiectului

      • Monitorizarea și controlul activităților;
      • Replanificarea activităților întârziate;
      • Rezolvarea provocărilor apărute pe parcursul proiectului;
      • Transferul rezultatelor proiectului în activitatea „zilnică”;
      • Oficializarea și celebrarea finalizării proiectului.

Program

Vineri

28 Martie

  • 12.00 – 13.30 Înregistrarea participanților
  • 14.00 Masa de prânz
  • 15.00 – 16.45 Sesiunea 1
  • 16.45 – 17.15 Pauza de cafea
  • 17.15 – 18.45 Sesiunea 2
  • 19.00 – 20.00 Masa de seară

Sâmbătă

29 Martie

  • 8.30 Mic dejun
  • 09.30 – 11.00 Sesiunea 3
  • 11.00 – 11.30 Pauza
  • 11.30 – 13.00 Sesiunea 4
  • 13.00 Masa de prânz
  • 14.30 – 16.00 Sesiunea 5
  • 16.00 – 16.30 Pauza cafea
  • 16.30 – 18.00 Sesiunea 6
  • 18.15 – 19.30 Masa de seară
  • 20.00 – 21.30 Povesti la foc/team building

Duminică

30 Martie

  • 09.00 – 10.00 Micul Dejun
  • Plecarea/Program de voie în stațiune

Centrul de Leadership Alpiniș

Centrul de Leadership Alpinis (CLA) este situat in mijlocul naturii, într-o zona montana, langa statiunea Paltinis, Jud. Sibiu. CLA ofera un echilibru a ceea ce reprezinta modern si spirit montan.

Infrastructura locației face posibilă desfășurarea de evenimente diverse: tabere, retreaturi, conferințe etc. De la camerele de cazare, sala de mese, sala de conferinte, spațiile de socializare si pana la terasele si zonele amenajate in exterior, toate sunt gandite pentru a asigura o experiența plăcută si odihnitoare oamenilor care ne viziteaza. 

Privelistea asupra munților si linistea profunda, regăsite in acest loc, te decontecteaza de forfota urbana si de zbuciumul vietii cotidiene. 

Detalii plată

Preț:

  • 1000 lei/persoană- cazare în cameră dublă
  • 1200 lei/persoană-cazare in cameră single
  • Detaliile de plata le primiti dupa confirmarea inregistrarii

Prețul include:

  • pensiune completă
  • participarea la atelierele de lucru,
  • materialele de lucru,
  • o sesiune de coaching/mentorare

Înscriere:

– avem locuri limitate (36 persoane). Au prioritate primii veniți!

– ultima dată de înscriere: 15 Martie

Formular de înscriere

Numele întreg*

Firma din care fac parte

Email*

Telefon*

Orașul de proveniență*

Particip cu soția / soțul (Dacă da, scrieți numele partenerului)

Telefon partener

Email partener

Firma unde lucreză partenerul

Rolul meu în firmă

Preferință coleg de cameră

Observații (legate de mese, cazare, etc.)

Contact